frecventa sexului satisfactia relatiei

Satisfactia in relatia de cuplu e influentata subconstient de frecventa sexuala

Chiar si intre cei satisfacuti in relatie frecventa sexuala pare sa conteze La prima evaluare, nu a existat vreo

Chiar si intre cei satisfacuti in relatie frecventa sexuala pare sa conteze

La prima evaluare, nu a existat vreo diferenta semnificativa de satisfactie relationala intre cei 216 tineri casatoriti ce au fost intrebati intr-un studiu de cate ori au interactionat sexual in ultimele 4 luni. Atat cuplurile ce au facut sex frecvent cat si cele ce au facut sex mai rar au mentionat niveluri similare ale satisfactiei relationale. Cercetatorii au testat insa si nivelul subconstient al sentimentelor fata de partenerii de cuplu. Pentru aceasta participantii au fost instruiti sa catalogheze anumite cuvinte ca avand o conotatie pozitiva sau una negativa. Inainte de fiecare cuvant, pe ecranul computerului aparea poza partenerului de cuplu.

Perceptie subconstienta mai pozitiva la cei ce fac sex mai frecvent

Conform specialistilor, cu cat reactia de clasificare pozitiva sau negativa e una mai rapida, cu atat perceptiile subconstiente indica o asociere mai intensa intre acel cuvant si partenerul de cuplu. Cu alte cuvinte, cu cat clasificarea cuvintelor negative a fost una mai lenta, cu atat atitudinea subconstienta fata de partener a fost catalogata ca fiind una mai pozitiva. Conform acestei noi evaluari, cuplurile ce au avut interactiuni sexuale mai frecvente au avut o perceptie subconstienta mai pozitiva fata de partener, comparativ cu cele ce au facut sex mai rar.

Dupa aceasta prima etapa, specialistii au evaluat 112 dintre cuplurile de tineri casatoriti pe parcursul urmatorilor 3 ani. Opiniile subconstiente constatate in prima etapa par sa fi fost asociate cu schimbari automate ale atitudinii fata de relatia de cuplu, chiar daca la un nivel explicit persoanele nu au recunoscut nivelul lor de nemultumire.

Sursa : Psychological Science June 2016 vol. 27 no. 6

Lasă un comentariu

Verificare antispam * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.